Πώς οι ξηροί καρποί θα να γίνουν ο μεγαλύτερος σας σύμμαχος στη σαρακοστιανή νηστεία

Εννιά τρόποι για να μπουν οι ξηροί καρποί στη διατροφή σας και να μη βαρεθείτε τα νηστίσιμα φαγητά.

Οι ξηροί καρποί είναι μια κατηγορία των τροφών πολύ πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και μπορεί να γίνει ο καλύτερος σας σύμμαχος στη Σαρακοστή, αλλά και τη χορτοφαγική σας διατροφή. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η νηστεία της Σαρακοστής είναι μία καταπληκτική ευκαιρία για αποτοξίνωση και ένα διάλειμμα από την κλασική και συνήθη διατροφική ρουτίνα.  Πολλές φορές λόγω του περιορισμένου χρόνου καταναλώνουμε τροφές με χαμηλή θρεπτική αξία που δεν προσφέρουν στον οργανισμό σας όλα όσα χρειάζεται. Μην ξεχνάμε ότι μια έρευνα του 2015 στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης αποκάλυψε ότι οι άνθρωποι που καταναλώνουν τουλάχιστον 10 γραμμάρια την ημέρα από ξηρούς καρπούς έχουν λιγότερες πιθανότητες να προσβληθούν από κάποια σοβαρή ασθένεια.

Δεν ξέρετε πώς να βάλετε τους ξηρούς καρπούς στη ζωή σας και ποιους να καταναλώσετε για να αλλάξετε το διαιτολόγιό σας, αλλά να μη στερηθείτε τίποτα από τις γεύσεις που αγαπάτε; Κανένα πρόβλημα γιατί είμαστε εμείς εδώ για να σας κατευθύνουμε σε αυτούς που κάνουν καλό στην υγεία σας και πρέπει να βάλετε στη διατροφή σας.

Εννιά ιδέες για να βάλετε ξηρούς καρπούς στα γεύματα σας

1. Καταναλώστε οπωσδήποτε brazilian nuts. Αυτοί οι ξηροί καρποί περιέχουν σελήνιο σε μεγαλύτερη συγκέντρωση από οποιαδήποτε άλλη τροφή. Το σπάνιο αυτό θρεπτικό συστατικό είναι το στοιχείο που θωρακίζει τον οργανισμό και λειτουργεί προληπτικά. απέναντι σε ασθένειες από τον καρκίνο μέχρι την κατάθλιψη. Οι συγκεκριμένοι ξηροί καρποί μπορούν να συνδυαστούν με λαχανικά και αφού τα αλέσετε όλα μαζί να γίνουν πρώτη ύλη για να φτιάξετε υπέροχα χορτοφαγικά burgers.

2. Συνδυάστε ξηρούς καρπούς, σπόρους και αποξηραμένα φρούτα για εύκολα και γρήγορα σνακς. Αυτό είναι το εύκολο και θρεπτικό μείγμα που μπορεί κάποιος να φάει όταν έχει ένα αγχωτικό και γεμάτο πρόγραμμα. Έτσι θα πάρετε ενέργεια και συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός για να μην νιώθει κόπωση, ενώ θα κρατήσετε το διαιτολόγιό σας χαμηλά θερμιδικά.

3. Δοκιμάστε κάσιους, κουκουνάρι και σπόρους κολοκύθας που είναι μια φανταστική πηγή ψευδάργυρου, ένα μεταλλικό στοιχείο που ευνοεί εξαιρετικά τον οργανισμό. Ο ψευδάργυρος προωθεί την ανάπτυξη των κυττάρων, φροντίζει τη υγεία του δέρματος, ενισχύει τη γονιμότητα και το ανοσοποιητικό σύστημα και είναι μια πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών

Οι ξηροί καρποί είναι τέλειοι για όλα τα γεύματά σας

4. Προσθέστε στα δημητριακά σας που τρώτε για πρωινό ή σνακ καρύδια και λιναρόσπορο. Πάρτε τα απαραίτητα Ω3 λιπαρά τώρα που δεν μπορείτε να καταναλώνετε ψάρια.

5. Πιείτε ή φάτε τη βρώμη σας με γάλα ή γιαούρτι και ένα mix από ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα. Δεν θα δώσει μόνο πολυεπίπεδη γεύση, αλλά θα φροντίζει να προσφέρει στον οργανισμό όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε. Θα περιορίσει το αίσθημα της πείνας και αυτό είναι εξίσου σημαντικό.

6. Χρησιμοποιήστε τους ξηρούς καρπούς ως την τέλεια πρώτη ύλη. Φτιάξτε τις δικές αλοιφές ή πάστες για να μπορείτε να βάλετε στα sandwich που ετοιμάζετε. Δεν υπάρχει λόγος να αγοράζετε φιστικοβούτυρο, ενώ μπορείτε να το φτιάξετε μόνοι σας. Είναι τόσο απλό και υγιεινό.

7. Βάλτε τους ξηρούς καρπούς στα φαγητά σας. Είτε φτιάχνετε παραδοσιακές ελληνικές συνταγές, είτε σας αρέσει να πειραματίζεστε με ξένες κουζίνες. Η προσθήκη ξηρών καρπών από τις σαλάτες μέχρι τα μαγειρευτά σας, δίνουν έξτρα γεύση και θρεπτικά στοιχεία. Αναζητείστε συνταγές με ξηρούς καρπούς και ρωτήστε τους υπαλλήλους μας στα τέσσερα καταστήματα μας ( Ζωγράφου, Γαλάτσι, Νέα Σμύρνη και Παγκράτι) με ποιους μπορείτε να υποκαταστήσετε.

8. Φτιάξτε το δικό σας το δικό σας vegan γάλα. Δεν μπορείτε να πιείτε αγελαδινό γάλα ή να το βάλετε σε συνταγές που αγαπάτε; Δεν υπάρχει λόγος να το στερηθείτε ενώ μπορείτε να το φτιάξετε μόνοι με αμύγδαλα ή άλλους ξηρούς καρπούς. Αν αγαπάτε το τυρί, πρέπει να γνωρίζετε ότι πολλές συνταγές vegan τυριού βασίζονται σε ξηρούς καρπούς. Αν έχετε όρεξη για πειραματισμό, μπορείτε να δοκιμάσετε να το παρασκευάσετε μόνοι σας.

9. Αν είστε μακαρονάδες πρέπει να θυμάστε ότι το κουκουνάρι ταιριάζει σε όλες τις μακαρονάδες.  Το φιστίκι είναι επίσης τέλειο για να προσθέσετε στο σπιτικό σας πέστο και να κάνει τη συνταγή σας άψογη.