Μπάρες δημητριακών: Όσα δεν γνωρίζατε για τη θρεπτική τους αξία

Γιατί οι μπάρες δημητριακών μπορούν να σας βοηθήσουν να πετύχετε τους διατροφικούς στόχους που έχετε βάλει για τη νέα χρονιά.

Στο Βραζιλιάνο καμαρώνουμε πολύ για τις χειροποίητες μπάρες δημητριακών που φτιάχνουμε με τα καλύτερα υλικά μόνο για τους πελάτες μας. Οι επιλογές είναι πολλές και ικανοποιούν κάθε γούστο, αλλά πριν επιλέξετε αυτή που ταιριάζει στις ανάγκες σας και τη γευστική σας παλέτα, είναι καλό να γνωρίζετε γιατί οι μπάρες μπορούν να σας βοηθήσουν να πετύχετε τους διατροφικούς στόχους που έχετε βάλει για τη νέα χρονιά.

Αρχικά να πούμε ότι η ιδανική ώρα για να κατανάλωση τους είναι για πρωινό ή πριν τη γυμναστική σας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να γίνουν το τέλειο σνακ που κόψει τη λιγούρα σας και θα σας δώσει τα απαραίτητα, θρεπτικά συστατικά, χωρίς να σας στερεί τις γεύσεις που λαχταράτε.

Κάποια πράγματα που είναι καλό να γνωρίζετε για τις μπάρες δημητριακών:

  • Περιέχουν διαλυτές ίνες που μειώνουν σημαντικά την κακή χοληστερίνη και βοηθάνε σημαντικά στην αρτηριακή πίεση. Μια επιλογή που μπορεί να συνεισφέρει σημαντικά στο περιορισμένο διαιτολόγιο ευπαθών ομάδων.
  • Οι μπάρες δίνουν μια μεγάλη ώθηση ενέργειας χωρίς να γεμίζουν το σώμα με περιττά σάκχαρα. Η ενέργεια που χρειάζεται ένας άνθρωπος στην έντονη και απαιτητική καθημερινότητα μπορεί να κρύβεται σε αυτό το μικρό διατροφικό θησαυρό.
  • Δίνουν τις κατάλληλες ποσότητες σιδήρου ώστε να μην υποφέρει κάποιος πονοκεφάλους, κούραση και αρρυθμίες στην αναπνοή. Τρία συμπτώματα που είναι πολύ συνηθισμένα σε ανθρώπους που δουλεύουν πολύ και κουράζονται έντονα.
  • Μια μπάρα δημητριακών μπορεί να παρέχει ένα σημαντικό ποσοστό βιταμίνης Ε που βοηθά στην υγεία των μαλλιών, των νυχιών και της λειτουργίας της καρδιάς. Ποιος φαντάζεται ότι απολαμβάνοντας το αγαπημένο του σνακ μπορεί να συνεισφέρει με τέτοιο τρόπο στην εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού του;
  • Καταπολεμoύν αποτελεσματικά το αίσθημα της πείνας. Αν νιώθετε λιγούρες, όσο και να τρώτε, σημαίνει ότι δεν κάνετε κάτι σωστά όσον αφορά στη διατροφή σας. Μια μπάρα που περιέχει χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο και χοληστερόλη, μειώνει την όρεξη ελαχιστοποιώντας την παραγωγή ορμόνης που προκαλεί πείνα.
  • Η υψηλή περιεκτικότητα που έχουν οι μπάρες δημητριακών σε κάλιο βοηθά στην ροή οξυγόνου σε αίμα και εγκέφαλο, κάτι εξαιρετικά σημαντικό όσον αφορά στη διατροφική αξία τους.

Δεν χρειάζεται να καταφύγετε σε junk και ανθυγιεινές επιλογές για να φάτε γευστικά σνακ μέσα στην ημέρα σας. Απλά περάστε από ένα από τα καταστήματα μας σε όλη την Αθήνα και δοκιμάστε τις μπάρες μας. Να είστε σίγουροι πως χωρίς να το καταλάβετε, θα γίνουν μέρος του καθημερινού σας διαιτολογίου σε χρόνο dt και δεν θα θέλετε να αλλάξετε ξανά τα σνακ σας.